کاربرد میکسر برای اختلاط مواد مختلف

از میکسر برای مخلوط نمودن مواد پودری، گرانولی، فلیک، حجیم، چسبناک و غیره در تولید خوراک ، مواد غذایی، مواد شیمیایی، و در صنایع دارویی استفاده می‌شود.

ویژگی‌های ماشین

مدت زمان اختلاط کوتاه و میزان یکنواختی بالا

تفکیکی در مخلوط رخ نمی‌دهد. پس از اختلاط یکنواخت، مخلوط دانه بندی نمی‌شود و از این رو تفکیکی به دلیل تفاوت زیاد در وزن مخصوص یا حالت گرانولی مواد رخ نخواهد داد.

 تخلیه سریع و مواد باقیمانده کم

افزودن میزان مایع زیاد

با توجه به نیاز، انواع مختلف مایعات را می‌توان افزود.

اختلاط آرام، خشک کردن و خنک کردن

با توجه به اختلاط آرام، از آن می‌توان برای خشک کردن یا خنک کردن نیز استفاده نمود: عمل اختلاط به قدری به آرامی انجام می‌گیرد که ویژگی‌های اصلی مواد از بین نمی‌رود و با افزودن سیستم هوای سرد یا گرم می‌توان از آن برای خشک کردن یا خنک کردن استفاده نمود.

فرسودگی پایین

از سیستم زنجیر و چرخ دنده استفاده می‌شود. دو روتور در جهت مخالف می‌چرخند و با کاهنده سرعت دنده‌ای سیکلوئید-پین به حرکت در می‌آیند که ویژگی مشخصه آن مکانیسم محرکه بی‌نظیر، کار کردن یکنواخت، گشتاور بالا و فرسودگی پایین است.

سهولت در جداسازی و تنظیم

از یک مکانیسم زنجیری منحصر به فرد استفاده شده است که مونتاژ آن آسان، جداسازی آن سریع و تنظیم آن راحت است.

ظاهر و شکل منحصر به فرد

استراکچر منحصر به فرد با دریچه ورودی کوچک، بخش میانی بزرگ و قسمت پایینی باریک سبب شده است تا ماشین ظاهر و شکل منحصر به فردی پیدا کند که فضای کمی نیاز دارد و مواد باقیمانده در آن کاهش می‌یابد.

مکانیسم آببندی با قابلیت اطمینان بالا

مکانیسم آببند دریچه خروجی به کار رفته قابلیت اطمینان آببندی را افزایش می‌دهد.

میکسرها در انواع مختلف پدالی و ریبونی تک شفت و جفت شفت طراحی شده اند که با توجه به نیاز های مصرف کنندگان درظرفیت های ۲۵۰ کیلوگرم الی ۱۰ تن در هر بچ ساخته می شوند.

میکسرتک شفت با ظرفیت 2 تن در ساعت

میکسرتک شفت با ظرفیت ۲ تن در ساعت

میکسر جفت شفت

میکسر جفت شفت 

نمونه کارهای مشابه